Gradska uprava za građevinsko zemljište traži firme koje će rekonstruisati oko 9,5 kilometara biciklističke i pešačke staze na delu Futoškog puta, od Hajduk Veljkove ulice do Bulevara patrijarha Pavla
@G pen
Ovde dežurni mrzitelji biciklista spominju nekakve propise kojim se navodno utvrđuje kada je neka staza dvosmerna, pa je normalno da pitam koji su propisi u pitanju - a izgleda da niko na to ne ume da odgovori. Što se tiče tvoje priče kako se u Novom Sadu nekada vozilo samo jednosmerno, ni to baš ne pije vodu, pošto se širokim stazama u ovom gradu vozilo dvosmerno čak i kada su na njima bili dozvoljeni motocikli manjeg gabarita. Štaviše, za poslednjih 30 i kusur godina koliko vozim bicikl, jedini koji su se ikada bunili zbog dvosmerne vožnje su par pojedinaca na ovom portalu kojima je valjda teško da odvoje pola sekunde više i pogledaju u oba smera kad prelaze stazu. Nijednom biciklisti u stvarnom životu nikada nije palo na pamet da kritikuje što neko recimo na Bulevaru oslobođenja ne prelazi šest traka da bi vozio drugom stranom, a da se ne lažemo, biciklisti su jedini koji se pitaju o tome.
Tu se spominju neki zakoni. Vidi, idiotluke pravdati nekim zakonom je kretenizam. Sto znaci da ako donesu zakon da treba skakati u Dunav ti bi podrzao. Jevreje su ubijali po zakonu, oduzimali zemlju i prinose seljacima... To sto branis je haos i neorganizovanost. Da li primecujes guzvu u saobracaju, sta mislis da je sledece kada dodje neko ko odluci da dovede u red? Pa jednosmerne ulice.
Pusti praznu priču i "ja sam vam rekao", daj članove zakona o bezbednosti saobraćaja koji propisuju tu širinu. Sve što slušam su prazne priče, nagađanja i pljuvanje, otkad se znamo, a znamo se... takvi ljudi prvo sami sebe treba da dovedu u red, a zatim da pričaju drugima.
druze ne branim nikoga, ali gde je u racunici uredjenje zelenila i trotoara i raskrsnica i urbani mobilijar? crvena i bela plastika za staze? ne radi se samo biciklisticka staza...
Nekada se biciklolm vozilo u jednom pravcu po biciklistickoj stazi ali ste dosli vi patriJote i doneli vasas nakaradna pravila a vama je glavno da se kao parazit zakaci se na budzet (ovog puta ovo). Sve odumire vasim sistemom . Nego, sirenje bici staze znaci smanjenje zelenila. Tipicno.
Nije me mrzelo:
1000e mesecno renta bagera. 4 masine. 8 meseci total - 32000e
15 radnika. cena po radniku 600e/mesecno. za osam meseci- 72000e
asvalt sirina 2m, duzina 9500m- cena: priprema 5e/m2, asvaltiranje dvoslojno 15e/m2
priprema 47000e, asvaltiranje - 285000e
suma sumarum:436000e
Racunam da za amortizaciju ode 64000e za ovaj vremenski period.
Gradolnacelnice, ko pojede ostalih 500.000e?
Pa, da vas nema trebalo bi vas izmisliti. Nevidjen kriminal, a ti narode cuti.
"ako je staza dvosmerna cemu onda i staza prekoputa? ili cemu dvosmerna staza ako vec postoji prekoputa."
Zakon se promenio, u starom zakonu je pisalo: "Ako na putu postoji posebno uređena biciklistička staza, vozač bicikla sa motorom i vozač bicikla moraju se kretati desnom biciklističkom stazom u odnosu na smer kretanja saobraćaja." Ovo pravilo je ukinuto. Inače ne vidim u čemu je tačno problem da postoje dve dvosmerne biciklističke staze, sa obe strane ulice, pogotovo gde ima dužih deonica i sadržaja sa obe strane ulice. Jedan smer na recimo Bulevaru oslobođenja ili Bulevaru Evrope je potpuno idiotski, čak i za razmišljanje.
Bolje da ne diraju pokvariće platane, ko i sve ostalo. Bolje neka urade bici stazu i stazu za pešake između n.det i naselja. tu mogu lepo da se ugrade, al bar ne mogu ništa pokvariti.
Kao i ranijih godina, opet se najavljuje rekonstrukcija Futoškoj puta... Samo da slučajno "propadne" tender, dolazi leto i god. odmori, jesen i kiša.. zimi se ne radi...
I dalje ostaje problem Mosta Slobode, oteže se u nedogled. Zamajavanje se nastavlja.
Lepo da popravljaju postojece staze ali kad ce se u Petrovardinu izgraditi biciklisticka staza! Ovde je neverovatno NEBEZBEDNO VOZITI BICIKLI!
SRAM VAS SVE!
Biciklistcka staza u Futoskoj ulici je Uzas !
Sta ce uraditi sa drvoredom Platana koji korenjem podizu beton ?
Resenje je da se drvored ne dira(!) nego da se nanese novi deblji sloj asfalta preko postojece staze.
Primer kako treba da izgleda biciklustička staza je na novom naselju od raskrsnice do Lidla-nikakvi ivičnjaci već iscrtana traka sa slikom bicikla i linijom za dvo smerni biciklistički tok.To je evropska norma.Pogledajte Stokholm grad bicikala gde je biciklistjčka staza deo kolovoza gxe vozila zbog pune trake ne smeju zalaziti.Imate sveže današnje snimke na you tube.
Ok je sto se radi rekonstrukcija biciklistickih staza po ko zna koji put,niko ne spominje platane koji su uzrokovali podizanje tih istih staza,eèee nasi inzinjeri su stvarno na vrhuncu zadatka.....izvadite platane pa posadite lipe ili neko drugo drvo i problem resen.....uvazite ponekad glas naroda!
Nadam se da će firma za asfaltiranje saradjivati sa Gradskim zelenilom i Zavodom za zaštitu prirode, ili s kim već treba i da neće iseći ključno korenje platana.
Samo mora neko da objasni mamama i babama da se decija kolica ne guraju po biciklistickoj stazi i mora se objasniti vozacima kombija dosatave za prodavnice da biciklisticka staza nije parking
Hajde i to da docekamo.
Jos kada bi proveravali izgradnju novih zgrada po celom gradu,generalno kada se god izgradi nova zgrada biciklisticka staza se unisti i nikada se ne asfaltira
Samo da staze budu šire da mogu 2 bicikla da se mimoidju ili da preticanje ne bude bolni poduhvat a ,na žalost, koriste ih i motori....
Spust sa staze na kolovoz bi morao biti u istom nivou (bez "stepenice").
Sve staze treba proširiti jer ih ne koriste samo biciklisti,sada već i trotineti,motori na baterije,deca na rolerima,dečija kolica...širina staze daje mogućnost lakšeg saobraćaja.
Preko 5 god. vec se pocinje i odustaje od projekta. Jos jedan u nizu naslova.
Ako i krenu, bojim se da je to kraj za platane duz Futoske ulice i Futoskog puta, da ne dozive istu sudbinu kao oni kod novog prodjang objekta , bivseg rasadnika. Povecanje zagadjenja i temperature duz celog poteza...
Nadam se da su inženjeri procenili da su korpe za smeće potrebne na svakoj autobuskoj stanici! Na stanici kod raskrsnice Futoškog puta i Vršačke (ispred onih roštilja čiji se gosti bez problema parkiraju na autobuskom stajalištu) kanti odavno nema, iako tu staje više autobusa (2, 6, 9 i svi autobusi iz Futoga i Veternika). Ne znam ko je vršio poslednju procenu o kantama i zaključio da nisu potrebne, ali nadam se da će novi inženjeri napraviti bolju procenu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Rekonstrukcija biciklističkih i pešačkih staza duž Futoškog puta počinje ovog leta
Gorica Nikolin
gorica@021.rs
Novi Sad
•03.06.2021.
•15:17 > 21:20
Komentari 40
Vlada
U prevodu - ne postoji izvan tvoje isfrustrirane mašte.
Dejanns
/
procitaj ga pa ces naci
Vlada
Ovde dežurni mrzitelji biciklista spominju nekakve propise kojim se navodno utvrđuje kada je neka staza dvosmerna, pa je normalno da pitam koji su propisi u pitanju - a izgleda da niko na to ne ume da odgovori. Što se tiče tvoje priče kako se u Novom Sadu nekada vozilo samo jednosmerno, ni to baš ne pije vodu, pošto se širokim stazama u ovom gradu vozilo dvosmerno čak i kada su na njima bili dozvoljeni motocikli manjeg gabarita. Štaviše, za poslednjih 30 i kusur godina koliko vozim bicikl, jedini koji su se ikada bunili zbog dvosmerne vožnje su par pojedinaca na ovom portalu kojima je valjda teško da odvoje pola sekunde više i pogledaju u oba smera kad prelaze stazu. Nijednom biciklisti u stvarnom životu nikada nije palo na pamet da kritikuje što neko recimo na Bulevaru oslobođenja ne prelazi šest traka da bi vozio drugom stranom, a da se ne lažemo, biciklisti su jedini koji se pitaju o tome.
G pen
marko
Vlada
Molim te, tačno mi citiraj taj zakon.
/
inace nisi u pravu.
po zakonu, biciklisticka staza se koristi u dva smera samo ako ima odredjenu sirinu i oznacena znacima i straftom po stazi.
ocigledno ce sa druge strane staza nece postojati zbog onoga sta se planira graditi.
sada cemo videti da je cena onih subvencija preko udruzenja cutanje na secu zelenila i dodati parkinzi
/
problem je u haosu koji cete praviti.
treba i vas doterati u red.
bahati su vam dede, roditelji pa nema razloga misliti da ste vi bolji
Nenad
staza
g pen
Kasper
Dave81
1000e mesecno renta bagera. 4 masine. 8 meseci total - 32000e
15 radnika. cena po radniku 600e/mesecno. za osam meseci- 72000e
asvalt sirina 2m, duzina 9500m- cena: priprema 5e/m2, asvaltiranje dvoslojno 15e/m2
priprema 47000e, asvaltiranje - 285000e
suma sumarum:436000e
Racunam da za amortizaciju ode 64000e za ovaj vremenski period.
Gradolnacelnice, ko pojede ostalih 500.000e?
Pa, da vas nema trebalo bi vas izmisliti. Nevidjen kriminal, a ti narode cuti.
marko
Zakon se promenio, u starom zakonu je pisalo: "Ako na putu postoji posebno uređena biciklistička staza, vozač bicikla sa motorom i vozač bicikla moraju se kretati desnom biciklističkom stazom u odnosu na smer kretanja saobraćaja." Ovo pravilo je ukinuto. Inače ne vidim u čemu je tačno problem da postoje dve dvosmerne biciklističke staze, sa obe strane ulice, pogotovo gde ima dužih deonica i sadržaja sa obe strane ulice. Jedan smer na recimo Bulevaru oslobođenja ili Bulevaru Evrope je potpuno idiotski, čak i za razmišljanje.
Popara
Era
Milana
I dalje ostaje problem Mosta Slobode, oteže se u nedogled. Zamajavanje se nastavlja.
Biciklista
SRAM VAS SVE!
Joca
Bela
Sta ce uraditi sa drvoredom Platana koji korenjem podizu beton ?
Resenje je da se drvored ne dira(!) nego da se nanese novi deblji sloj asfalta preko postojece staze.
Musa kesedzija
Jovo Popara
A staze nema pa nema.
Dragan
Kiki
Jedan od 100 platana
Ms
Giga Moravac
Cvikeras
Tiberius
Jos kada bi proveravali izgradnju novih zgrada po celom gradu,generalno kada se god izgradi nova zgrada biciklisticka staza se unisti i nikada se ne asfaltira
Biciklista
Spust sa staze na kolovoz bi morao biti u istom nivou (bez "stepenice").
Sve staze treba proširiti jer ih ne koriste samo biciklisti,sada već i trotineti,motori na baterije,deca na rolerima,dečija kolica...širina staze daje mogućnost lakšeg saobraćaja.
Гари
joki
Oz
Novosadjanka
Ako i krenu, bojim se da je to kraj za platane duz Futoske ulice i Futoskog puta, da ne dozive istu sudbinu kao oni kod novog prodjang objekta , bivseg rasadnika. Povecanje zagadjenja i temperature duz celog poteza...
https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/172973/Odlozena-obnova-biciklistickih-i-pesackih-staza-duz-Futoske.html
Lala
mimi
/
ili cemu dvosmerna staza ako vec postoji prekoputa.
do jogurt revolucije postovao se smer voznju u stazi za biciklove.
od svega pravite sprdnju bahatoscu
NS
Vlada
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H